Vrácení a reklamace
Nelíbí? Nesedí? Nevadí. Zboží můžete vrátit přes náš on-line vratkový formulář (níže černé tlačítko vrátit objednávku). Na rozmyšlenou máte celých 60 dní, přičemž 1.–14. den od převzetí zboží vám vrátíme peníze na váš bankovní účet, 15.–60. den pak kredity na další nákup na www.zoot.cz (1 kredit = 1 Kč).
Vrácení 1. až 14. den od nákupu
- Vrácené kousky musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly, aby mohly udělat radost někomu jinému. V opačném případě vám budeme muset něco strhnout z původní ceny, abychom je mohli dostat zase do formy. Peníze vám přijdou na účet do 14 pracovních dní poté, co balíček dorazí k nám do skladu.
Vrácení 15. až 60. den od nákupu
- Vrácené kousky musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly, aby mohly udělat radost někomu jinému. Pokud tomu tak není, už je nemůžeme přijmout. Mějte prosím na paměti, že podle zákona máte na vrácení 14 dnů a 60denní lhůta je „něco navíc“ pro ZOOTery. Kredity za vrácené zboží vám přistanou v ZOOTím profilu, hned jak balíček dorazí k nám do skladu.
- Zboží vystavené na našich prodejnách Vám pouze vyměníme, a to do 14 dnů od zakoupení.
- U kosmetiky, doplňků stravy, parfémů a drogerie je možné jen vrácení v původním neporušeném obalu bez známek použití.
Zboží můžete vrátit přes náš on-line vratkový formulář (tlačítko "vrátit objednávku").
Sláva!
Objednávku jsme našli a potřebné detaily poslali na uvedený e-mail.
Něco se pokazilo
Nepovedlo se nám dohledat objednávku, zkontrolujte prosím její číslo a zadaný e-mail
Kde můžete zboží vrátit?
Vrácení v prodejnách ZOOT (ZDARMA)
- Nesedělo vám to? Jednoduše přijdete na jednu z našich prodejen a řeknete nám číslo objednávky.
- My za vás proces vrácení vyřídíme, a vy se zatím můžete kochat zbožím na prodejně.
Vrácení přes Zásilkovnu
- Zboží, které chcete vrátit, zabalíte jako balík, na který nepíšete žádnou adresu. Obsluha Zásilkovny vytiskne štítek s adresou našeho skladu, který na balíček nalepí.
- Do balíčku vložte vyplněný vratkový formulář.
- Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky.
- Na přepážce řeknete kód „96415049“.
- Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí, nic neplatíte.
- Za pár dní vám přijde mail, že balíček v pořádku dorazil do našeho skladu.
Vrácení poštou
- Pokud vám nevyhovuje poloha žádné z našich Prodejen ani poboček Zásilkovny, můžete balíček poslat přímo do našeho skladu (na vlastní náklady).
- Nemůžete dohledat svou objednávku v mailu? Vytiskněte si náš offline formulář.
Reklamace
- Reklamované kousky spolu s kopií daňového dokladu a reklamačním formulářem přineste na kteroukoli prodejnu ZOOT, pobočku Zásilkovny nebo pošlete doporučeně na naši adresu.
- Reklamaci vyřídíme do 30 dnů a o způsobu vyřízení Vás budeme kontaktovat emailem. Zašlete nám zboží prosím čisté a vyprané, jinak nemusí být vyreklamováno.
Co byste ještě měli vědět?
Jak je to s věcmi, které byly zlevněny kredity?
- Při vrácení objednávky, na kterou jste uplatnili kredity, dostanete zpátky to, co jste zaplatili v penězích, Kredity se vrací zpět do vašeho profilu. 1 kredit = 1 Kč. Nejdřív se vždy vrací uplatněné kredity, potom peníze.
Jak je to s vrácením věcí placených přes Twisto?
- Přinesete je do kterékoli prodejny nebo na pobočku Zásilkovny, případně je pošlete k nám do skladu.
- My to zkontrolujeme a dáme vědět Twistu.
- Pokud jste ještě nezaplatili fakturu, sníží se vám její hodnota o vrácené zboží.
- Pokud už jste fakturu zaplatili, vystaví vám Twisto dobropis.
- Peníze vám nevracíme my, ale Twisto.
Chcete to vyměnit?
- To bohužel neumíme. Ale můžete si udělat novou objednávku a nechtěné kousky nám vrátit, my vám vrátíme peníze nebo vám nahrajeme kredity do vašeho profilu.
Nějaké nejasnosti? Napište nám na info@zoot.cz a spolu jim přijdeme na kloub.
Adresa ZOOT
ZOOT
U Sanitasu 2246
251 01, Říčany u Prahy
Vrácení a reklamace Different
ZOOT a Different odteď jedno jsou, což pro vás znamená samé dobré věci. A pokud se náhodou vyskytnou i ty méně dobré – třeba jako nutnost reklamace něčeho z Different – ani těch se nemusíte bát. Objednávky vytvořené na Different.cz nám jednoduše reklamujte spolu s vyplněným reklamačním formulářem za podmínek, na které jste byli zvyklí.
Vratkový a reklamační formulář Different
Jak to reklamovat?
Balíček spolu s vyplněným reklamačním formulářem jednoduše zašlete na adresu:
Different.cz
U Sanitasu 2246
Říčany, 25101
Potřebujete pomoct, poradit, popovídat…?
Jsme tu pro vás na info@different.cz
Vrácení a reklamace Urbanstore
ZOOT a UrbanStore odteď jedno jsou, což pro vás znamená samé dobré věci. A pokud se náhodou vyskytnou i ty méně dobré – třeba jako nutnost reklamace něčeho z UrbanStore – ani těch se nemusíte bát. Objednávky vytvořené na Urbanstore.cz nám jednoduše reklamujte spolu s vyplněným reklamačním formulářem za podmínek, na které jste byli zvyklí:
Reklamační formulář Urbanstore
Jak to reklamovat?
Balíček spolu s vyplněným reklamačním formulářem jednoduše zašlete na adresu:
Urbanstore.cz
U Sanitasu 2246
Říčany, 25101
Potřebujete pomoct, poradit, popovídat…?
Jsme tu pro vás na info@urbanstore.cz