Kdy a jak dostanu svou zásilku?

  • Radost si buď zdarma vyzvedněte na některé z Výdejen, kde si ji taky rovnou vyzkoušíte a co vám nebude, nám tam jednoduše necháte.
  • Anebo využijte služeb České pošty či PPL. Také zdarma.

Objednávky do 17 hodin předáváme dopravci ten samý den. Proto jsou do 2-3 dnů u vás. To vše platí pro pracovní dny. Víkendové objednávky vyřizujeme v pondělí. Jakmile balíček předáme dopravci, dostanete od nás e-mail, že vaše radost už je na cestě.

  • Česká pošta:

SMSkou nebo e-mailem vám od České pošty přijde informace o pohybu balíčku a následně i oznámení o termínu jeho doručení. Ten bývá ve všední dny mezi 8:00-16:00.

Zákaznická linka České pošty je: 840 111 244

  • PPL:

Pohyb svého balíčku sledujte na stránkách zásilkové služby www.ppl.cz.

E-mailem den předem dostanete oznámení o termínu doručení. Pokud se vám doba hodit nebude, je možné ji telefonicky či e-mailem změnit. Takže se rozhodně nemusíte bát, že vám bude kurýr nervózně volat, že na vás čeká přede dveřmi, až budete zrovna u zubaře.

PPL nabízí v některých místech ČR i večerní doručení (17:00 až 20:00). Po vyplnění adresy v objednávkovém formuláři se vám tato možnost zobrazí, pokud je v místě vašeho bydliště dostupná.

Zákaznická linka PPL je: 840 775 775